Na podstawie § 3 ust. 1 „Procedury monitorowania utrzymania efektów projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” w Gminie Mochowo” wprowadzonej zarządzeniem Nr 55.2022 WÓJTA GMINY MOCHOWO z dnia 15 września 2022 r., Gmina Mochowo informuje, że w dniu 8 maja 2023 r. Operator końcowy zweryfikował i zatwierdził wniosek rozliczający grant w ramach konkursu „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”.

Okres monitorowania utrzymania efektów projektu grantowego zakończy się w dniu 8 maja 2025 r. W tym czasie Obdarowani zobowiązani są do składania pisemnych oświadczeń o posiadaniu i użytkowaniu otrzymanego sprzętu komputerowego każdorazowo do 30 czerwca (2023r. i 2024 r.) i 31 grudnia (2023 r. i 2024 r.) oraz na koniec okresu utrzymania efektów projektu grantowego (8 maja 2025 r.).

Oświadczenia należy składać do: sekretariatu Urzędu Gminy w Mochowie, ul. Sierpecka 2, 09-214 Mochowo. O dacie złożenia oświadczenia decyduje faktyczna data wpływu do ww. jednostki.

Treść oświadczenia:

 

banner_na_strone_PPGR