
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zima 2019/2020 na terenie gminy Mochowo
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie gminy Mochowo w sezonie zima 2019/2020.
Termin realizacji: obejmuje sezon zima 2019/2020 nie dłużej niż do 30.04.2020 r.
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Mochowie, 09 – 214 Mochowo, ul. Sierpecka 2, pok. nr 13 w terminie do dnia 20 grudnia 2019 r., godz. 10:00.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera zapytanie ofertowe.

Wykonywanie czynności urbanistycznych dla potrzeb gminy Mochowo w 2020 roku
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności urbanistycznych dla potrzeb Gminy Mochowo w 2020 roku, polegających na sporządzaniu analiz urbanistycznych i projektów decyzji:
- o warunkach zabudowy wraz z analizą funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu, oraz zmiany tych decyzji,
- o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz zmiany tych decyzji, oraz
- opinii urbanistycznych/lokalizacyjnych w zakresie ustalania linii rozgraniczających dla dróg.
Integralną część w/w opracowań stanowić będzie ustalenie wszystkich organów uzgadniających projekt decyzji oraz weryfikacja stron postępowania administracyjnego.
Termin składania ofert upływa dnia 20.12.2019 r. o godz. 12:00.

Kolejne nabory przed nami!
Zapraszamy na szkolenie
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Sierpeckie Partnerstwo” informuje, iż przewidywany termin naboru wniosków na projekty grantowe w ramach przedsięwzięć: „Lokalne inicjatywy promujące dziedzictwo Ziemi Sierpeckiej” oraz „Kapitał ludzki społeczności sierpeckiej” zaplanowany jest w dniach 30 grudnia 2019 r. – 13 stycznia 2020 r. (więcej…)

Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej – ul. Glinki w m. Bożewo Nowe, gm. Mochowo
Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej – ul. Glinki – na dz. nr ew. 126/6, 128, 138, 147/1 i 162 obręb geodezyjny Bożewo Nowe, gm. Mochowo
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania – treść
Obwieszczenie o przesłaniu projektu decyzji do uzgodnień – treść
Obwieszczenie o wydanych postanowieniach – treść
Obwieszczenie o wydaniu decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego – treść

Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Ligowie
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego mobilnego agregatu prądotwórczego wraz z przyczepą transportową dla OSP w Ligowie.
Minimalne parametry dla agregatu prądotwórczego:
Moc maksymalna 66/53 kVA
Moc standardowa 60/48 kVA
Moc silnika netto 54kW
Dostarczony agregat prądotwórczy musi posiadać przewidziane prawem świadectwa dopuszczenia i normy, świadectwo homologacji oraz spełniać wymogi techniczne dla sprzętów stosowanych przez jednostki OSP.
Przyczepa transportowa musi posiadać komplet dokumentów uprawniających do rejestracji.
Gwarancja na dostarczony sprzęt min. 24 miesiące
Termin składania ofert upływa dnia 13.12.2019 r. o godz. 12:00.
Zapytanie ofertowe – treść
Załączniki do zapytania ofertowego – treść
Informacja z dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej- treść