Projekt „Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Mochowo”
jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC)

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednej sztuki agregatu prądotwórczego jako rezerwowego źródła energii elektrycznej w przypadkach awarii sieci energetycznej w Urzędzie Gminy w Mochowie wraz z przyczepą. Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia własnym transportem i kosztem, zamontowanie, podłączenie, uruchomienie na własny koszt i ryzyko w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz przeszkolenie osoby wskazanej przez Zamawiającego. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w opisie przedmiotu zamówienia i wyprodukowany w okresie 12 miesięcy przed terminem składania ofert oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producenta.

Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Załączniku nr 1 do zaproszenia do złożenia oferty Opis przedmiotu zamówienia.

Termin składania ofert upływa dnia 30.07.2025 r. o godz. 15:00.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: zapytanie ofertowe i załączniki do zapytania ofertowego: opis przedmiotu zamówienia, formularz ofertowyoświadczenieistotne postanowienia umowy.